Promocja w mediach i wykorzystanie godła Kobieca Marka Roku
Projekt Kobieca Marka Roku- Klasa i Styl organizowany jest we współpracy z licznymi mediami lifestylowymi i informacyjnymi- telewizja, prasa, radio, internet. Publikacje na temat projektu pojawiają się w najważniejszych kanałach komunikacji i są istotnym elementem promocji nagrodzonych marek.
Laureat tytułu Kobieca Marka Roku nabywa prawo do bezterminowego i nieograniczonego formą i zakresem wykorzystania znaku graficznego Kobieca Marka Roku przyznanego w danej edycji plebiscytu oraz komunikacji wyróżnienia preferowanymi przez markę kanałami.
Logo Kobieca Marka Roku to doskonałe narzędzie marketingowe używane w reklamach telewizyjnych, spotach radiowych, publikacjach prasowych, na stronach internetowych oraz w mediach społecznościowych Laureata, nośnikach reklamy zewnętrznej, na opakowaniach produktów, w materiałach reklamowych i promocyjnych (foldery, ulotki, katalogi) jako element brandingu punktu usługowego i wielu innych.
Poniżej prezentujemy niewielki wycinek wszystkich publikacji jakie regularnie pojawiają się w mediach na temat Kobiecej Marki Roku oraz przykłady możliwości wykorzystania znaku graficznego Kobieca Marka Roku przez Laureata.
Zobacz także:
TVN Style Polsat Cafe Plotek Fakt Onet.pl Avanti24.pl Gala.pl Polska Times Magazyn Kobiet Dziennik Polski Party.pl JastrząbPost Eska.pl Kozaczek Przeambitni BlogStar Plejada.pl Rynek Inwestycji Fashion Style RMF FM Stars Polska News Beezer Style.FM Tylko Styl Tele Magazyn Allani Branża fitness PharmaNet Beauty Mission Plotek.pl LifeStyle Kierunek Farmacja Fashion Biznes AW Press Beauty Magazine