„Otwórz się na siebie” to tytuł najnowszej kampanii marki PORTA DRZWI, za którą odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). W akcji wzięły udział ambasadorki - Magdalena Różczka, Gabi Drzewiecka i Lara Gessler. Kampania potrwa do 15 marca br
W kampanii „Otwórz się na siebie” marka PORTA DRZWI
podkreśla siłę kobiet i ich cech, które stereotypowo bywają traktowane jako
wady. Idea kampanii - z udziałem Magdaleny Różczki, Gabi Drzewieckiej i Lary
Gessler – w przewrotny sposób pokazuje, że „przewrażliwienie na punkcie
dzieci”, „gadulstwo” i „miejsce kobiet w kuchni” mogą być drogą do sukcesu,
samorealizacji i zmian na lepsze.
„Od lat budujemy bliskie relacje z naszymi klientami, którymi w głównej mierze są kobiety. Projektując kampanię "Otwórz się na siebie" bez wahania wybraliśmy koncepcję agencji, wykorzystującą cechy, które uznawane są stereotypowo za kobiece wady. W rzeczywistości kształtują one nasz świat. Niezwykle istotne jest dla nas to, że kobiety same decydują o sobie i są dokładnie takie, jakie same chcą być. Będziemy je w tym wspierać swoimi działaniami. Ambasadorki kampanii podkreślają, że swoje pasje rozwinęły właśnie dzięki wyjściu poza schematyczne myślenie. Osiągnęły sukces, bo nie poddały się presji stereotypów. Działanie w zgodzie ze sobą i swoimi talentami jest tą prawdziwą, najskuteczniejszą siłą kobiet” mówi Artur Pęksyk, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży PORTA DRZWI
Twórcy kampanii podkreślają szczególną rolę ambasadorek, które swoją autentyczną postawą i życiowymi wyborami udowadniają, że stereotypowo kobiece cechy mają pozytywny wpływ na to, co może stać się pasją, zawodem czy powołaniem.
Marka Porta jest jednym z Laureatów tytułu Kobieca Marka Roku 2020