Jak jedna silna kobieta założyła markę dla wielu innych kobiet? Historia Dee Zee!

DeeZee to marka wyjątkowego obuwia damskiego, która konsekwentnie promuje hasło “DeeZee Girls do it better”, którego celem jest wzmocnienie pozycji i poczucia wartości kobiet. DeeZee Girl to silna, niezależna, ambitna i przedsiębiorcza kobieta, która wie czego chce i świadomie steruje swoim losem.

Najlepszym przykładem jest założycielka i Prezes firmy Dominika Żak. Prawdziwa kobieta biznesu umiejętnie poruszająca się w świecie zdominowanym przez mężczyzn. Założyła firmę w 2004 roku, pożyczając od mamy 3 tys. zł na budowę sklepu internetowego. Stworzony przez nią od zera biznes sprzedał w ubiegłym roku buty za 110 mln zł, a branżowy gigant, Grupa CCC, wycenił 75 proc. jej biznesu na 20 mln zł. Dominika Żak DeeZee traktuje jak swoje drugie dziecko. Dzięki temu jej biznes szybko rośnie – w ubiegłym roku sprzedaż marki DeeZee skoczyła o 100 proc., w tym roku spółka zakłada podobną dynamikę sprzedaży.
F12ED159-70DB-4A57-9CFC-4B0C8A6C4C00jpg

Dominika Żak od zawsze chciała budować markę modową, DeeZee było przede wszystkim brandem, w którym szybko dostępne będą światowe trendy. Chciała, żeby dziewczyny mogły nosić to, co mają na nogach gwiazdy. Chciała im to proponować w przystępnej cenie. Na początku spędzała całe godziny, przeszukując amerykańskie portale plotkarskie i wysyłała do swoich angielskich dostawców zdjęcia tego, w czym pokazywały się Paris Hilton czy Nicole Richie. To media społecznościowe od początku były kluczowe w budowaniu marki i sklepu DeeZee. Dominika Żak osobiście dba o jakość zdjęć i kontentu. Przywiązuje klientki do siebie pokazując im jak pracuje – pokazuje biuro i magazyn. Dużo klientek robi zakupy na deezee.pl przechodząc bezpośrednio z profilu na Instagramie. Ta interakcja jest bardzo szybka, obowiązuje specyficzny język, którym porozumiewają się DeeZee Girls. Dziś DeeZee ma na Facebooku 1,3 mln fanów i 560 tys. na Instagramie. To największe społeczności modowe wokół obuwia w Polsce. Media społecznościowe służą także do obserwowania trendów i tego co dzieje się na ulicach dużych miast. Buty podobne do tych, które tam się pojawiają, zamawiane są od razu do sklepu DeeZee. Najpierw testowo, aby pokazać but influencerce i dzięki jej kanałom online mieć błyskawiczny oddźwięk.

9A98FDC4-2AFD-4B09-A9B1-5B1B3898EA27jpg

Dziś e-commerce DeeZee działa z powodzeniem na 6 rynkach, a buty marki można kupić w ponad 1 200 sklepów stacjonarnych Grupy CCC, od Europy po Bliski Wschód. Dominika Żak ma uzasadnione ambicje, aby DeeZee stało się marką globalną. Wciąż rozwija firmę pod każdym aspektem, od kreowania wizerunku marki, poprzez tworzenia coraz bardziej modowych kolekcji, aż do zwiększanie zasięgów w mediach społecznościowych. Teraz do swojego biznesu dołoży również odzież, która pojawi się w sprzedaży jeszcze w tym roku. To reakcja na potrzeby rynku i naturalna konsekwencja modowej obecności na rynku.

Dołączcie do grona DeeZee Girls! Warto!
www.deezee.pl