Fila to znak klasyki, stylu i
komfortu. Włoska marka oferuje bogaty wybór produktów sportowych, w tym
obuwia damskiego. Charakteryzuje je różnorodność fasonów, rozmaitość kolorów
oraz nieszablonowe wzory. Serca miłośniczek mody podbił model z masywną
podeszwą typu „ugly shoes” z lat 80-tych i 90-tych. Powracając w wielkim stylu,
szybko wspiął się na szczyt popularności. Buty z charakterystycznym,
minimalistycznym logo FILA o unikalnej stylistyce ponownie stały się
popkulturową marką globalną. Od lat chętnie noszone przez osoby ze świata
sportu i hip-hopu, aktualnie także przez największe gwiazdy show- biznesu.
Brand cieszy się dużym powodzeniem ze względu na wysoką jakość stosowanych materiałów oraz wygodę modeli. To ikony ponadczasowości. Chętnie wybierane przez kobiety aktywne, stawiające na funkcjonalność i wysoki standard wykonania sportowych butów, jak również miłośniczki mody, które wykorzystują je w swoich codziennych stylizacjach. Marka Fila w swojej produkcji wykorzystuje rozwiązania znane ze świata sportu, gdzie najważniejszy jest komfort użytkowania. Jej projektanci mają na względzie także najnowsze trendy sezonu, dlatego buty są nie tylko wyjątkowo wygodne, ale także stylowe. Charakteryzują się trwałością oraz modnym, ponadczasowym designem. Dzięki szerokiej ofercie każdy znajdzie coś dla siebie. Wieloletnie doświadczenie oraz ciągły rozwój sprawia, że brand stale podąża za trendami, ale nie zapomina o swoim unikalnym, charakterystycznym stylu składającym się z połączenia komfortu, funkcjonalności oraz gustownego designu. Dlatego buty Fila wciąż cieszą się niezwykłą popularnością. To, co je charakteryzuje, to także różnorodna faktura i paleta barw. Bardzo dobrze sprawdzają się w codziennym użytkowaniu, nadają się też do amatorskiego uprawiania sportu.
Na tle szerokiego wachlarza modeli
wyróżnia się klasyk z lat 90.- model Disruptor, który króluje w tym
sezonie. Posiada ugruntowaną pozycję dzięki ponadczasowemu fasonowi świetnie
wpisującemu się w aktualne trendy. Jego gruba podeszwa zapewnia wygodę
chodzenia, nawet przez dłuższy czas. Uniwersalność jego designu powoduje, że pasuje
do wszystkiego – pozornie masywny, jest niezwykle lekki oraz wygodny.
Sneakersy Fila doskonale sprawdzają
się zarówno w luźnych, casualowych zestawieniach, jak i w połączeniu
z dziewczęcymi, zwiewnymi sukienkami dodając zadziorności i przełamując oficjalny
styl. Nowoczesna stylistyka butów Fila pokazuje, że obuwie sportowe może być
jednocześnie uniwersalne, kobiece, ponadczasowe.
Marka Fila została założona w 1911
roku we Włoszech. Początkowo produkcja skupiała się na produkcji sprzętu i
odzieży dla alpinistów. Wraz z rozwojem firmy oferta powiększyła się o szeroką
gamę odzieży sportowej, lifestylowej dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci, oraz o
popularne modele butów. Jej produkty stanowią synonim wygody oraz stylu
charakterystycznego dla lat 80. i 90. Cieszą się zainteresowaniem wśród
konsumentów nie tylko ze względu na swoją historię, ale i funkcjonalność,
dzięki czemu marka posiada coraz liczniejsze grono wiernych klientów wśród
kolejnych pokoleń na całym świecie.
Firma DEICHMANN, która swoją siedzibę ma w niemieckim mieście Essen, została założona w 1913 roku i od początku istnienia jej wyłącznym właścicielem jest rodzina Deichmann. Firma jest obecna w 31 krajach na całym świecie i od lat zajmuje pozycje europejskiego lidera branży obuwniczej. Obecnie zatrudnia 43 000 pracowników w ponad 4 200 sklepach stacjonarnych oraz 40 sklepach internetowych. Pod nazwą DEICHMANN sieć jest obecna w takich krajach, jak: Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Dania, Dubaj i Kuwejt (w ramach franczyzy), Estonia, Francja, Wielka Brytania, Włochy, Chorwacja, Łotwa, Litwa, Austria, Polska, Portugalia, Rumunia, Rosja, Szwecja, Serbia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Czechy, Turcja oraz Węgry. W Szwajcarii firma obecna jest jako Dosenbach, Ochsner Shoes, Ochsner Sport, w Holandii i Belgii jako vanHaren, a w USA jako Rack Room/Off Broadway. W ramach grupy Deichmann funkcjonują również takie marki, jak MyShoes (obecne w Niemczech, Austrii, Szwajcarii i Polsce), Snipes ze sklepami w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Francji, Holandii, Belgii, Hiszpanii, Portugalii, USA i Włoszech. Deichmann, dzięki współpracy z platformą internetową T-Mall Global, ma możliwość oferowania swoich produktów również na rynku Chińskim.