DeeZee z
Grupy Kapitałowej CCC,
rusza z pierwszą kolekcją ubrań damskich, uzupełniających ofertę obuwia i
akcesoriów. Krok w kierunku biznesu odzieżowego jest odpowiedzią na potrzeby
rynku i naturalną konsekwencją modowej obecności marki w mediach
społecznościowych. Pierwsza kolekcja dostępna będzie online na stronie
deezee.pl jeszcze w tym roku. Dziś DeeZee.pl jest jednym z największych sklepów online z
obuwiem damskim w Polsce, a buty marki można też znaleźć w każdym sklepie
stacjonarnym CCC.
Nowa kolekcja ubrań DeeZee powstaje w odpowiedzi na liczne pytania
klientek sklepu deezee.pl Swoim designem nawiązywać będzie do dobrze znanej
miłośnikom marki dotychczasowej kolekcji butów. Tworząc projekty nowych ubrań i
akcesoriów dużą uwagę zwrócono na wysokiej jakości tkaniny i wykończenia.
Rozwijamy się dynamicznie w Polsce i zagranicą, w tym roku weszliśmy na 4 nowe rynki. Dołączenie do Grupy CCC w 2018 roku umożliwiło nam przyspieszenie procesów biznesowych i w efekcie znaczne zwiększenie skali działania. Chcemy być rozpoznawalną globalną marką z szerokim asortymentem, a odzież damska to naturalny kierunek naszego rozwoju, do którego zainspirowały nas klientki i ich zainteresowanie modą. Kolekcja ubrań DeeZee będzie pokazywana w pełnej stylizacji, razem z butami. Takie zestawy będzie można u nas kupić. Kierujemy ofertę do kobiet, które stale podążają za trendami, bez względu na wiek. Chcemy zaproponować wzory i kroje prosto ze światowych wybiegów mody, ale przy zachowaniu przystępnej ceny – mówi Dominika Żak, Prezes Zarządu DeeZee.
Za projekt kolekcji odzieży odpowiada Dominika Żak, założycielka i Prezes zarządu DeeZee. W przygotowaniu kolekcji biorą udział także: Małgorzata Żurek - menedżer kolekcji i Anna Kaczmarczyk - produkt menedżer.
Więcej informacji na stronie www.deezee.pl