Neno – Poznaj wyjątkową markę, która wspiera mamy!
Od kilku lat marka Neno wspiera kobiety na różnych etapach macierzyństwa. Za jej sukcesem stoją setki tysięcy sprzedanych laktatorów oraz wyjątkowa misja. Poznaj 6 faktów o marce Neno, która zmienia myślenie o laktacji.
Skąd wzięła się nazwa Neno?
Krótka i urocza nazwa Neno oznacza po prostu „dziecko”. Dlaczego? Ponieważ pomysł stworzenia marki zrodził się z inspiracji maluchami, które znajdują się w centrum świata każdego rodzica. Założyciele bardzo dobrze znają potrzeby dzieci oraz ich opiekunów, dlatego wprowadzili na rynek produkty ułatwiające codzienność jednym i drugim. Szczególną troską objęli mamy, kładąc akcent na akcesoria wspierające piękny, a jednocześnie wymagający proces laktacji.
Jaka jest misja marki?
Misją marki jest wspieranie kobiet podczas ciąży, połogu oraz na pozostałych etapach macierzyństwa. Produkty Neno są dużym wsparciem w opiece nad maluszkiem oraz pomagają wygospodarować mamom trochę cennego czasu. Ważnym filarem jest też edukacja dotycząca karmienia naturalnego i laktacji, a także wsparcie merytoryczne zapewnianie klientkom przez współpracujące z Neno położne i doradczynie laktacyjne. Marka stawia sobie za cel również walkę ze szkodliwymi mitami i stereotypami, takimi jak karmienie piersią w miejscach publicznych.
Od czego zaczęła się przygoda Neno z laktacją?
Zanim marka na dobre rozwinęła skrzydła, jej właściciele dostrzegli, że na rynku brakuje laktatorów elektronicznych w przystępnej cenie, które odciągają pokarm szybko i bezboleśnie. Urządzenia dostępne w sklepach były na tyle drogie, że przeciętna kobieta nie mogła pozwolić sobie na nie przy dużej ilości wydatków związanych z kompletowaniem wyprawki. Po wielu badaniach i konsultacjach ze specjalistami firma wypuściła kultowy już dziś laktator Neno Uno. Kompaktowy model w przystępnej cenie, który automatycznie pobiera pokarm z piersi, a do tego mieści się w torebce, szybko podbił serca mam.
Czy Neno skupia wyłącznie na laktacji?
W portfolio marki można znaleźć nie tylko akcesoria laktacyjne. Neno stawia na różnorodne produkty, z których każda mama może skompletować wyprawkę. Rozwiązania z kategorii baby AGD, takie jak wielofunkcyjne urządzenia 6w1 oraz blender z funkcją siekania i gotowania na parze to bardzo duża pomoc dla zabieganych kobiet. W ciągu ostatnich kilku miesięcy na rynek trafiły sterylizatory/podgrzewacze z inteligentną funkcją dostosowywania czasu w trybie szybkiego podgrzewania i rozmrażania oraz ekskluzywna wideo niania z dużym ekranem.
Kim są #nenomamy?
Neno jest lubiane i doceniane przez kobiety z Polski oraz innych krajów Europy. Społeczność, która skupiła się wokół marki, to #nenomamy. Jej członkinie inspirują się nawzajem, dzieląc się swoimi doświadczeniami oraz dylematami w mediach społecznościowych. Niedawno do grona #nenomam dołączyła znana bizneswoman, modelka i influencerka Sandra Kubicka, która wzięła udział w kampani pod hasłem: „Celebrujemy piękno ciąży i magię narodzin”.
Co jest największym sukcesem marki?
Działania marki realnie wpływają na to, jak kobiety myślą o laktacji. Stworzenie serii elektronicznych laktatorów pojedynczych i podwójnych oraz innowacyjnego systemu przechowywania i mrożenia mleka w specjalnych woreczkach daje tysiącom mam sygnał, że mogą karmić oraz odciągać pokarm na własnych zasadach, a przy tym nie rezygnować ze swojej niezależności. Korzystając z akcesoriów Neno, #nenomamy szybciej wracają do aktywności zawodowej oraz towarzyskiej i z powodzeniem łączą ją z macierzyństwem.