Polemika, marka którą charakteryzuje minimalizm i głębokie przekonanie, że mniej znaczy więcej!
„Lubię minimalizm w kosmetyczce” – to jedno z kluczowych zdań, które towarzyszyło Agnieszce, założycielce marki Polemika, w procesie tworzenia produktów. Choć polski rynek kosmetyków naturalnych robi się coraz ciaśniejszy, czuła, że jest tam miejsce dla produktów, które będą charakteryzowały się przemyślaną recepturą, opartą na naturalnych składnikach. Tak właśnie, niecały rok temu, na polskim rynku zadebiutowała marka Polemika.
Skąd nazwa? Wywodzi się od imion córek – Poli i Miki, które stały się główną inspiracją. To właśnie moment pojawienia się dziewczynek na świecie, stał się punktem zwrotnym w karierze Agnieszki i pretekstem do poszukiwania nowej ścieżki zawodowej. Sam proces powstawania produktu był dość czasochłonny, a do projektu zostali zaproszeni specjaliści i eksperci. To pod ich czujnym okiem powstały trzy produkty, które obecnie są dostępne w portfolio marki.
Polemika powstała w oparciu o przekonanie, że to co najlepsze, można znaleźć w naturze. Skład kosmetyków do 99,5% oparty jest na naturalnych składnikach, a ich głównym wyróżnikiem są sproszkowane liście herbaty Matcha. Dlaczego właśnie Matcha? Zielona herbata słynie z działania antybakteryjnego i przeciwzapalnego oraz dostarczania antyoksydantów. Każdy z tych elementów działa zbawiennie na skórę.
Szeroki wybór produktów i uginające się półki w drogeriach to błogosławieństwo i przekleństwo. Krem pod oczy, serum, koncentrat… Krem do cery wrażliwej, tłustej, z problemami, naczynkowej. Można się pogubić. Produkty Polemika charakteryzuje minimalizm i głębokie przekonanie, że mniej znaczy więcej. Uniwersalne kosmetyki, z których może korzystać cała rodzina to zaprzeczenie wieloetapowej pielęgnacji, która zajmuje godziny. To alternatywa, dla tych, którzy nie mają potrzeby wypychania kosmetyczki po brzegi. Dobra pielęgnacja nie musi być skomplikowana.
Marka Polemika ma w swojej ofercie trzy produkty – Antyoksydacyjny krem nawilżający, Peeling – maskę oczyszczająco – rozświetlającą oraz Hydrofilne masło oczyszczające. To ostatnie szybko stało się ulubieńcem klientów, a także zostało zauważone przez branżę oraz nagrodzone licznymi tytułami. Nie bez przyczyny. Kosmetyk wyróżnia się działaniem – usuwa nawet wodoodporny makijaż, jednocześnie pozostawiając skórę delikatnie nawilżoną.
Jakie są dalsze plany? Dalszy rozwój marki oraz poszerzenie oferty o nowości, które pojawią się w najbliższych miesiącach. Wszystko to zgodnie z duchem minimalizmu i tęsknoty za naturą.
Więcej informacji o marce można znaleźć na stronie internetowej: www.polemika.com.pl