Gym Gamour- polska marka na światowym poziomie!

Gym Gamour- polska marka na światowym poziomie!

Gym Glamour to polska marka sportowa, która prowadzi swoją działalność zarówno na terenie Rzeczypospolitej, jak i w całej Europie, a nawet wykraczając poza Stary Kontynent. Produkty sygnowane logo Gym Glamour znajdują swoich nabywców również w tak odległych regionach, jak Japonia czy Stany Zjednoczone.  Najwyższa jakość została doceniona i uhonorowana tytułem Kobieca Marka Roku 2020

kolaz1jpg
  

Inspiracją do stworzenia strojów sportowych najwyższej jakości, była coraz liczniejsza grupa kobiet trenujących na siłowni. Na rynku brakowało produktów, które efektownie podkreślą kobiecą siłę i wytrzymałość, a jednocześnie będą posiadały wysokie walory estetyczne. Dotychczas Panie poszukujące stroju na trening musiały dokonać wyboru pomiędzy strojami estetycznymi, a funkcjonalnymi. Marka Gym Glamour łączy oba te elementy. Od tego czasu minęły już blisko 4 lata, a Gym Glamour może pochwalić się licznymi kompletami ubrań sportowych, oraz setkami tysięcy zadowolonych klientek – kobiet utożsamiających się z marką.  

GymGlamourjpg
  

Produkty marki osadzone są w estetyce minimalizmu, prostoty a jednocześnie mają za zadanie w swojej kolorystyce i fasonie idealnie dopasować się do osobowości każdej z kobiet w trakcie treningu. W kolekcji możemy znaleźć zarówno legginsy, biustonosze, rashguardy jak i spodnie dresowe, koszulki czy krótkie spodenki.

Głównym celem Gym Glamour jest posiadanie w swojej ofercie produktów o doskonałej konstrukcji – to ona sprawia, że są one świetnie dopasowane do każdej sylwetki.

Innowacyjną praktyką marki jest też niekonwencjonalny kanał dotarcia do odbiorców, który opiera się głównie na mediach społecznościowych – tzw. social selling. Sposób ten pozwolił zmniejszyć dystans pomiędzy brandem, a odbiorcami, którzy wspólnie z Gym Glamour tworzą i ulepszają produkty.
DSC02852 kopiajpg

Tak bliski kontakt pozwala również na organizację licznych promocji czy konkursów, które pozwalają klientom na łatwiejszy dostęp do produktów. Działania social mediowe umożliwiają również pokazywanie marki od “podszewki”, udostępniane na profilach w mediach społecznościowych są liczne sesje zdjęciowe z ambasadorkami, procesy produkcyjne, wysyłkowe. Marka pragnie, aby klient znał cały proces tworzenia jej produktów do momentu pojawienia się ich w jego rękach.  

DSC01598-Editjpg

Oto co o filozofii Gym Glamour mówi zespół zarządzający marką:

„Wsłuchujemy się w opinie i liczne podpowiedzi klientek, które oceniają produkty Gym Glamour. Fanki marki doskonale wiedzą, że ich liczymy się z ich zdaniem i mają bezpośredni wpływ na tworzone kolekcje. Zarówno na kolorystykę, fasony jak i konstrukcje. Często pracujemy nad produktami o które proszą nasze obserwatorki.

Istotnym elementem naszej komunikacji jest rozbudowany team influencerek, który ukierunkowany jest na doradzanie jak i prezentowanie każdego produktu oczami kobiety. Dzięki nim tworzony jest tematyczny content podczas akcji promocyjnych, pokazujący produkty w odsłonie nie tylko siłowniowej, dzięki czemu zyskują one również atrybuty modowe, zacierając granicę między odzieżą sportową, a casualową”

DSC03501 kopiajpg

Wchodząc na rynek, Gym Glamour stworzyło nową jakość odzieży treningowej dla Kobiet w Polsce. Dziś może pochwalić się pozycją absolutnego lidera w tym segmencie.

 www.gymglamour.com