ageLOC® od Nu Skin® – kultowa seria do walki z oznakami starzenia!

ageLOC® od Nu Skin® – kultowa seria do walki z oznakami starzenia!

ageLOC® od Nu Skin® to seria urządzeń i kosmetyków specjalizujących się w pielęgnacji anti-aging, będąca odpowiedzią na potrzeby nawet najbardziej wymagającej skóry. Linia należy do flagowych produktów w ofercie marki Nu Skin®, która od blisko 35 lat opracowuje i dystrybuuje innowacyjne produkty konsumenckie, dzięki czemu zyskała na całym świecie grono licznych wielbicieli.

Odpowiednia pielęgnacja to oprócz zdrowego trybu życia kluczowy element walki z oznakami starzenia. Jednak troska o promienny wygląd nie zawsze jest łatwa – różne typy skóry mają indywidualne potrzeby, dlatego stworzenie kompleksowego, codziennego zabiegu może być czasochłonne. Marka Nu Skin® wychodzi zatem naprzeciw oczekiwaniom osób, które chcą zadbać o młody wygląd. W jej ofercie znajdziemy kultową serię ageLOC®. To urządzenia oraz kosmetyki uzupełniające, przeznaczone do domowej pielęgnacji, aby każda z nas mogła w domowym zaciszu poczuć się, jak w profesjonalnym gabinecie SPA.

LumiSPA_cleaners_alljpg

Krok pierwszy – skuteczne oczyszczanie

Dokładne oczyszczanie to podstawa młodego wyglądu. Jednak świeża, promienna cera to efekt niezwykle trudny do osiągnięcia. Z pomocą przychodzi tutaj kultowe urządzenie ageLOC® LumiSpa™, wykorzystujące opatentowaną technologię dwustopniowych ruchów silikonowych głowic. Zaleca się jego stosowanie w połączeniu z kosmetykami oczyszczającymi ageLOC® LumiSpa™ Cleansers dla różnych typów skóry. Każdy z nich został opracowany w oparciu o nowatorską kombinację składników ageLOC®, aby zmniejszyć widoczne oznaki starzenia się, nadać skórze blask i młodszy wygląd.

LumiSPA_2jpg

Krok drugi – dostarczenie składników odżywczych 

Z myślą o niwelowaniu oznak starzenia powstało także urządzenie ageLOC® Galvanic Spa. Wykorzystuje ono prąd galwaniczny powszechnie stosowany w salonach SPA, aby dostarczyć skórze składniki przeciwstarzeniowe zawarte w produktach uzupełniających, takich jak ageLOC® Galvanic Facial Gels i Tru Face Line Corrector. Dzięki dodatkowym przystawkom i produktom uzupełniającym, każdy może przeprowadzić kompleksową kurację anti-aging bez wychodzenia z domu.  

galvanic_spa_alljpg

Galvanic_spa_facial_gelsjpg

Krok trzeci – nawilżenie i ujędrnianie całego ciała

Wraz z upływem lat skóra staje się przesuszona i traci swą elastyczność nie tylko na twarzy. Dlatego podczas codziennych rytułałów pielęgnacyjnych nie można zapominać też o odpowiednim nawilżeniu i regularnym ujędrnianiu całego ciała. ageLOC® Galvanic Body Spa to innowacyjne urządzenie do domowej pielęgnacji, wykorzystujące pulsacyjny prąd galwaniczny. Zapewnia młodszy wygląd skóry, pomagając redukować widoczne oznaki starzenia. Domowy zabieg wykonany tym urządzeniem wspiera stymulację komórek, przyczyniając się do zmniejszenia widoczności cellulitu i poprawy jędrności skóry. W osiągnięciu najlepszego efektu pomoże ageLOC® Body Shaping Gel, opracowany na bazie specjalnej formuły doskonale współdziałającej z opatentowanymi urządzeniami ageLOC® Galvanic Body Spa, a także emulsja ageLOC® Dermatic Effects, mającą działanie nawilżające oraz ujędrniające. Tym, co dodatkowo wyróżnia ageLOC® Dermatic Effects jest przyspieszanie odnowy komórkowej. Oba kosmetyki, dzięki laboratoryjnie opracowanym składom, w połączeniu z urządzeniem ageLOC® Galvanic Body Spa pomagają redukować oznaki upływającego czasu widoczne na naszej skórze.
galvanic_body_spa_triojpg

Więcej informacji o produktach znajdziesz na www.nuskin.com 


O Nu Skin®

Nu Skin® od 35 lat opracowuje i dystrybuuje innowacyjne produkty konsumenckie, oferując kompleksową linię najwyższej jakości rozwiązań kosmetycznych i odnowy biologicznej. Firma wykorzystuje swoją wiedzę naukową zarówno w zakresie pielęgnacji skóry, jak i odżywiania, aby stale rozwijać innowacyjne marki produktów, w tym markę produktów do higieny osobistej Nu Skin®, markę odżywczą Pharmanex®, a ostatnio markę anti-aging ageLOC®. Nu Skin® sprzedaje swoje produkty za pośrednictwem globalnej sieci liderów sprzedaży w Azji, obu Amerykach, Europie, Afryce i na Pacyfiku. Jako wieloletni członek stowarzyszeń sprzedaży bezpośredniej na całym świecie, Nu Skin® przestrzega branżowych wytycznych konsumenckich, które chronią i wspierają tych, którzy sprzedają i kupują jej produkty za pośrednictwem kanału sprzedaży bezpośredniej. Nu Skin International jest spółką całkowicie zależną od Nu Skin® Enterprises, Inc., która jest notowana na nowojorskiej giełdzie papierów wartościowych pod symbolem (NYSE: NUS). 

Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.nuskin.com