Peel Mission® z tytułem Kobieca Marka Roku
Peel Mission® to marka, której obecność na rynku definiuje wiedza ekspertów oraz wykorzystanie najbardziej zaawansowanych technologii. Peel Mission® prezentuje unikalne podejście do pielęgnacji bazującej na kwasach, zwykle kojarzonej z nieprzyjemną i agresywną kuracją, która wymaga czasu rekonwalescencji. Marka zdecydowanie obala ten mit. Jest to propozycja produktów bogatych w zaawansowane składniki aktywne, które działają niezwykle efektywnie, ale jednocześnie są łagodne i przyjemne dla klienta.
Jakość, profesjonalizm i pasja to wartości stanowiące fundamenty Peel Mission®. Nie uznajemy kompromisów w kwestii jakości, dlatego mając na uwadze najwyższe standardy produkcji, nasza firma działa w oparciu o standardy Dobrej Praktyki Produkcyjnej (ang. Good Manufacturing Practice). Gwarancją spełniania rygorystycznych norm podczas procesu wytwarzania naszych kosmetyków, jest otrzymany certyfikat ISO 22716. Oferujemy współpracę na najwyższym poziomie, skupiając się także na potrzebach klientów. Zdając sobie sprawę, jak istotna jest fachowość, pasja i znajomość poszczególnych zagadnień, współpracujemy wyłącznie z doświadczonymi specjalistami z wieloletnim doświadczeniem, którzy dokładają wszelkich starań, by w sposób rzetelny i sprawny wspierać nasze gabinety współpracujące w codziennych aktywnościach biznesowych. Nieustannie poszerzamy wiedzę, umiejętności i kompetencje, by usprawniać i wprowadzać doskonalsze produkty i udogodnienia w obsłudze naszych Klientów, których satysfakcja jest kluczowym wskaźnikiem sukcesu naszej firmy.
Oferta produktowa marki to najwyższej jakości zabiegi skierowane dla lekarzy medycyny estetycznej oraz kosmetologów, która tworzy gama innowacyjnych peelingów chemicznych o farmaceutycznej czystości. Większość marek kosmetycznych definiując swoją „ofertę” zawęża się do produktów/usług, które sprzedaje. Jednak dla Peel Mission® pod pojęciem oferty kryje się zdecydowanie więcej określeń. Peel Mission® ofertę traktuje jako sumę doświadczeń klienta w różnych punktach styku. Doświadczenia te, na które składają się m.in. asortyment/usługi, kontakt z reprezentantami marki, z infolinią, obsługa posprzedażowa, opinie innych osób o firmie, użytkowanie produktu, wartości dodane/korzyści, które czerpie klient ze współpracy z Peel Mission®. Marka uwzględnia zarówno opinie klientów jak i światowe trendy. Bardzo istotne dla naszego działu badań i rozwoju jest tworzenie innowacyjnych produktów, korzystanie ze światowych nowinek i rozwiązań, które dostarcza nowoczesna technologia i nauka. Niemniej jednak nie zapominamy o opiniach odbiorców. Obserwacja doświadczeń klienta, chociaż jest procesem złożonym i niełatwym w finalnej interpretacji, pozwala na dostosowanie oferty produktowej do ich potrzeb, kształtowanie jakości obsługi na takim poziomie, jakiego życzą sobie klienci, dokonywania bieżących zmian w komunikacji z klientem.
Kosmetyczki współpracujące z Peel Mission® wspieramy na wielu poziomach prowadzenia gabinetu. Czujemy się w obowiązku umożliwić klientom możliwość poznania produktów, poszerzenia wiedzy, zdobycia nowych kompetencji, ale także staramy się zapewnić im poczucie bezpieczeństwa. Realizując naszą misję, oferujemy klientom szeroki wachlarz szkoleń, np. regionalne, których corocznie realizujemy ponad 80, szkoląc tym samym ponad 3 500 kosmetyczek. Wśród programów edukacyjnych ogromnym zainteresowaniem cieszą się cykle spotkań na temat technik sprzedaży detalicznej. Niezwykle cenioną korzyścią dla naszych kontrahentów jest fakt, że dbamy o ich komfort i poczucie bezpieczeństwa oferując bezpłatne wsparcie prawnicze. Doceniamy lojalność wychodząc z ofertą konkursów motywacyjnych, czy zapraszając na uroczyste spotkania pielęgnujące nasze relacje z najlepszymi kontrahentami. W codziennej pracy jesteśmy wyczuleni na zbieranie opinii i wsłuchiwanie się w potrzeby kontrahentów elastycznie reagując, ciesząc się nie tylko z sukcesów naszych salonów współpracujących, ale także stanowiąc oparcie w kluczowych kwestiach biznesu.
Rynek kosmetyczny zmienia się tak samo dynamicznie jak osiągnięcia technologiczne i rosnące potrzeby klientów, które jak zauważamy, coraz silniej korelują z oczekiwaniami, by produkt/zabieg kosmetyczny był zgodny z wartościami konsumenta. Odczuwamy silny trend świadomego konsumenta, który chce wiedzieć, jak produkowane są kosmetyki, których używa, skąd pochodzą składniki, czy są pozyskiwane w etyczny sposób. Konsument chce utożsamiać się z marką, którą wybiera. Od początku naszej działalności stawiamy na transparentność i jakość produkcji. Ze szczególną dokładnością dobieramy surowce i tworzymy receptury. Stawiamy na krótkie składy, bez zawartości balastowych składników chemicznych. Wierzymy, że zapychanie produktów tanimi i wątpliwymi składnikami, które nie robią nic dla naszej skóry, na dłuższą metę nie zda egzaminu, dlatego cieszy nas rozwój świadomości konsumentów.