PANDORA Kobiecą Marką Roku 2018!
W latach osiemdziesiątych założyciele marki PANDORA zakochali się w Tajlandii i jej kilkusetletniej tradycji jubilerskiej. Zaczęli tam kupować wyroby biżuteryjne, a z biegiem lat mała rodzinna firma przerodziła się w globalną organizację z tajskimi fabrykami, które połączyły tradycyjne techniki z nowoczesną technologią.
Dzisiaj PANDORA to marka znana na całym świecie z wysokiej jakości ręcznie wykańczanej biżuterii. Firma projektuje, produkuje i sprzedaje ponadczasową biżuterię w przystępnych cenach. PANDORA od lat inspiruje kobiety do wyrażania swojej indywidualności i osobistego stylu, poprzez elementy symbolizujące najważniejsze momenty życia.
Oryginalne i precyzyjne wzory biżuterii PANDORA łączą w sobie tradycyjne rzemiosło z nowoczesną technologią. Produkty sprzedawane są w ponad 100 krajach, na sześciu kontynentach, przez około 7 700 punktów sprzedaży, w tym ponad 2 300 salonów markowych. PANDORA, założona w 1982 roku w duńskiej Kopenhadze, zatrudnia ponad 23 800 osób na całym świecie, w tym około 13 200 w Tajlandii, gdzie po przejściu średnio przez kilkadziesiąt par rąk, powstają finalne produkty.
Innowacja i rękodzieło to dwa hasła na co dzień przyświecające projektantom marki PANDORA. W każdym sezonie firma proponuje nowe produkty, odpowiadając na potrzeby i oczekiwania klientek. Tworzy inspiracje i pomaga w wyrażaniu swojego indywidualnego stylu. Biżuteria PANDORA to bransoletki, charmsy, naszyjniki, zawieszki, pierścionki i kolczyki z ponadczasowego srebra, ciepłego PANDORA Rose, 14-karatowego złota oraz najnowszego olśniewającego PANDORA Shine. Szeroki wachlarz produktów pozwala na łączenie kolorów i motywów.
Dla Francesco Terzo i A. Filippo Ficarelli, dwóch Włochów, którzy stoją na czele zespołu projektantów PANDORA od 2016 roku, piękno i indywidualność to źródło niekończących się inspiracji. Wyjątkowe tekstury, techniki łączenia różnych materiałów oraz szlify kamieni odpowiadają estetycznym wymaganiom współczesnych kobiet. Pedantyczna dbałość o detale w połączeniu ze świadomością potrzeb współczesnej rzeczywistości i kultury sprawiają, że odkrywają przed marką PANDORA szereg świeżych i ekscytujących możliwości projektowych.
Francesco i Filippo ogromną wagę przykładają do oferowania kobietom wielu opcji do zabawy własnym stylem i możliwościami tworzenia swoich własnych projektów. Duet artystów nie goni za trendami, lecz stawia na nowatorskie łączenie kolorów i własną interpretację klasycznych elementów, dając kobietom szansę na wyrażanie siebie w taki sposób, w jaki naprawdę im odpowiada.
Każdy produkt rozpoczyna swoją podróż w zespole projektowym, który ustala potencjalne skutki społeczne i środowiskowe związane z danym materiałem. Zachowując pełną kontrolę nad nowoczesnymi fabrykami, PANDORA zapewnia najbardziej odpowiedzialne społecznie pozyskiwanie materiałów. PANDORA, będąc świadoma ryzyka związanego z wydobywaniem i przetwarzaniem metali szlachetnych, wybiera tylko najbardziej odpowiedzialnych dostawców, zachowując przy tym wysokie standardy jakości.
Materiały używane przez markę PANDORA pochodzą wyłącznie z certyfikowanych źródeł, a ogromna ich część pozyskiwana jest w wyniku recyclingu.